pencilin, multivitamindryck och knäckemackor me smält "cheeseost".

heheheeej =D. ännu en dag är jag hemma och knarkar pencilin, kryckor, tv och soffan. just nu ligger jag och kollar på ett inspelat program på medium, ni vet hon allison dubois som drömmer framtiden typ, läskigt.. jag tycker att det är så dåliga program på mornana/ dagarna plus att jag inte har några filmer så de finns inte mycke att göra. detta gör ju också att jag inte är ett dugg trött på kvällarna, eftersom att jag slappar/ sover hela dagarna .. men vasskamangöra? be tills foten är frisk? aee dehär är sjukt jobbigt. jag har nyss ätit upp mina två knäckemackor med sån här ost som finns i scheeseburgare, nivet sån här orange? det smällte jag på och mmmh, så himla gått! de sitter inte fel me ett glas multivitamindryck heller! pusssen säxii mama xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0