smiiilebiitch

hejhej alla bloggläsare! min fot är såååå himla äckligt ful nu kan jag säga, den är inlindad i bandage och kommer nog vara de i ett bra tag framöver! jag sitter här uppe me kryckor och hela packet. igår var jag på vårdjouren i stan , dom sa att de va 3:e graders brännskada och om jag hade tur skulle jag inte behöva göra hudtranslation, men vi skulle snacka mer om de idag på vårdcentralen! och ne klart jag inte behöver, såret är på min sida!  allt jag hoppas nu är att såret blir bättre tills på fredag, då blir jag nöjd eftersom att det är bussfest då, och det måste jag bara på fan. inte kul annars!

men de blir ingen skola för mig imorgon heller , orkar inte hoppa omkring där tjutandes hah (: men jag saknar er där i skolan hoppas ni har de kul utan mig ! pussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0