sweet sixteen



ah precis de jag kollade på precis, hur kul känns de att sitta hemma när man glor på demitiuz födelsedagsfest med bl a lil wayne på scen haha, jovars  inte så svinbra va. i torsdags och fredags va jag i skolan somsagt. i fredags drog jag bussfest och stekar tema, det var väl sådär, va väldigt mycke folk och väldigt mycke allt om man säger så, haha ae orkar inte faktiskt, ele ne jag skiter i att bry mig i allt skit heh. fredagsnatten sov lina hos mig, sedan träffade vi josefine och drog till minneskonserten i blacka, inte så kul då de va svinkallt och blött .. så vi drog hem och bara chillade och åt och chillade och åt , sedan  somna vi vid 12 haha, idag var jag på vårdcentralen, foten har blivit värre och de förvånar mig dock inte eftersom att mitt flyt är så sjukt surt. imorgon får jag se när ele om jag kommer till skolan eftersom att jag ska till vårdcentralen i söderköping för att se om vi ska göra operation i linköping, heh sånt som märks va!

snart måste jag börja plugga, engelska arbetet ska redovisas och framföras imorgon inför klassen, artistvalet var ju lätt men a jag och redovisningar (n)  pusspuss, synd att ni är här och svullar godis med mig h6 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0