sexy biatch


jo det är exakt vad kim kardashian är. hela hon är totally amazing, finns det någon snyggare person än hon eller? jag har precis haft soffbreak och säkert kollad på 10 avsnitt av keeping up with the kardashians.

dagen har varit helt okej och jag har faktiskt hunnit springa en runda i skogen, träffat 3 killar från marieborg och stylat min systers barn hår för hennes halloween- kväll

 
camen suger men whatever. hennes hår kan man näst intill dö för. jättelångt och vackert så jag körde på lockigt idag. annars tänkte jag ta en varm dusch nu och sedan städa mitt rum, & idag är det måndag, hallå? det känns totally wrong. höstlov in my heart biatches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0