skafferiet, coffehouse

tja bitches

idag gick jag upp vid halv 10. åkte ganska direkt in till stan och mötte upp carro. vi gick till skafferiet och åt en varsin sallad till lunch, jättegott! sedan drog vi till till coffehouse och tog en varsin cappuchino med sara  matilda och jesper. sara matilda och jesper är nu på middag medan's jag och carro är hemma hos carro.

''s, m & j'' ska vara klara runt 19:00 så då ska vi hem till min pappa och alla vi 5 ska sova där. alla 5 har egna bärbara datorer så vi kör på ett lan framför tvn med massa godsaker att smaska på!  yess mina bästa kompisar samlade ♥

i write later biatches


me right now med bästa datacamen ever .. eller inte va

Kommentarer
Postat av: hanna

fin du e. :)

2009-10-27 @ 20:16:07
URL: http://hannalineajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0