so sick'd

jag är så trött på att jämt subba allt. såfort någon vill träffas osv är jag jämt emot det innan jag vet exakt hur personen ser ut osv, jag är liksom ingen sån person som träffar folk man bara snackat med i telefon. tjure om det är att gå ut och fika osv men inget annat, speciellt inte om jag är själv! så im fuck'd up scruelld n' jap vad ska jag säga? det som händer är väl meningen, och jag lever lätt livet som singel med mina vänner istället!

 
oho vad jag skriver av mig nudå. tur att nästan inga vet att den här bloggen ens existerar  ♥

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Väldigt söt tjej :) bra blogg =) kul med mycket fina bilder keep going :D

2009-10-27 @ 20:15:09
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0